دانلود بازی پو فارسی برای اندروید | Pou 1.4.43

تبلیغات

دانلود بازی پو فارسی برای اندروید | Pou 1.4.43

حتما با بازی پو آشنایی دارید. بازی سرگرم کننده و زیبا که در آن شما باید به یک حیوان خانگی بامزه رسیدگی کنید و بتوانید نیازهایش را برطرف نمایید. در این بازی شما باید کارهایی مختلفی انجام دهید:

  • غذا دادن: در بازی پو شما باید در زمان مناسب به پو غذا بدهید. زمان مناسب، زمانی می باشد که پو گرسنه شده باشد. در این زمان باید به میزان کافی به او غذا بدهید. اگر غذایی که به پو می دهد بیش از حد باشد باعث اضافه وزن پو خواهد شد. پس همیشه به میزان کافی برای او غذا بگذارید.
  • حمام دادن: باید هنگامی که پو کثیف می شود، او را بشویید. در این زمان بدن پو کثیف شده و باعث ناراحتی او می شود. شما باید ابتدا با کف بدن پو را تمیز کرده و سپس با استفاده از دوش آب، بدن او را به صورت کامل بشویید.
  • سرگرم کردن: پو در مواقعی کسل می شود. برای این که او را از این حالت در بیاورید باید با او بازی کنید تا بتوانید سرگرمش کنید. سرگرم کردن پو می تواند خودتان را نیز سرگرم کند؛ چرا که بازی هایی جالب و سرگرم کننده در Pou 1.4.43 قرار دارد که می توانید از آن برای سرگرم کردن خودتان و پو استفاده کنید.

دانلود Pou 1.4.43

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 

دانلود در ادامه مطلب...

 


APKer

برچسب ها : ,

دانلود بازی خروس جنگی ورژن جدید اندروید Rooster Wars 1.1.12

دانلود بازی خروس جنگی ورژن جدید اندروید Rooster Wars 1.1.12

با دانلود یک بازی ایرانی موفق هستید؟بازی خروس جنگی یکی از جالب ترین بازی های فارسی است که می توانید برای اندروید به طور رایگان دانلود کنید.

بازی های ایرانی زیادی برای اندروید ساخته شده اند و یکی از عواملی که باعث شده تا بازی های اندرویدی ایرانی از چنین محبوبیت زیادی برخوردار باشند سبک های متنوع آن ها است. بازی خروس جنگی یا Rooster Wars یکی از این بازی هاست که در در آن خروس های مختلف به جنگ با یکدیگر می روند. در این بازی شما می توانید خروس مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با آن وارد مسابقات و جنگ های مختلف بین خروس های شوید. در واقع این بازی مشابه سبک تیکن است که دو خروس در کنار های رینگ می ایستند و شروع به مبارزه می کنند اما اینبار درعوض رینگ و خیابان, مبارزات در زورخانه و بجای انسان از خروس استفاده می شود. زمانی جنگ آغاز می شود شما می توانید با پر و بال ها, نوک, با ها و حتی سلاح طرف مقابل را از پای درآورید.

persian game Rooster Wars 1.1.12

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 

دانلود در ادامه مطلب...


APKer

برچسب ها : ,

دانلود بازی سربازان جنگی نخبه WarCom: Genesis

دانلود بازی سربازان جنگی نخبه WarCom: Genesis

 دانلود بازی جنگی و کم حجم

بازی های اندروید

 آیا می مایل هستید با دانلود بازی زیبا و جنگی سربازان نخبه ,نبرد واقعی را با اسلحه های مختلف تجربه کنید و از ماموریت های خود لذت ببرید؟

پیش نیاز :  آندروید ۲,۱ و بالاتر

WarCom: Genesis: منابع هسته ای در جهان در حال فعالیت هستند، سیاره زمین یک جنگ بزرگ را پیش روی دارد.در این بازی نقش هدایت ۴ سرباز با هوش و در عین حال مبارز را به دوش میکشید که در واقع یک تیم نخبگان را تشکیل میدهند که فقط برای ماموریت خطرناک دست به کار می شوند، و شما جدید ترین و قوی ترین عضو آن هستید. نام شخصیت اصلی بازی HellHawks است.در این بازی انواع اسلحه ها را بر روی دیوار روبه رو در اختیار دارید و میتوانید به دلخواه آن ها را انتخاب کنید.

ویژگی های بازی WarCom: Genesis:
• دارای جلوه های ویژه دیدنی و جذابدر محیط گرافیکی بازی
• دارا بودن ۶۰ ماموریت ویژه
• ۴ کاراکتر منحصر به فرد
• گرافیک عالی بازی
• سه بعدی بودن محیط بازی
• کسب ده ها مدال در طی بازی


APKer

برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار رسمی ۱۱۸ برای اندروید | Android 118 1.2

Android 118 1.2

 

نرم افزار نمایش نام و شماره مخاطب همراه با دسته بندی های گوناگون

| دانلود برنامه رسمی ۱۱۸ مخصوص اندروید |

آیا برای پیدا کردن شماره های مختلف دچار مشکل می شوید و نیاز دارید که زمانی را برای شماره گیریمرکز ۱۱۸ اختصاص بدهید. به نظر شما چقدر خوب می شد که اطلاعات موجود در این مرکز به طور تمام و کمال در اختیار شما بود و دیگر نیاز به ارتباط با ۱۱۸ برای دریافت شماره تلفن های خود نداشتید. اکنون ما قصد دریم یک نرم افزار بسیار کاربری را به شما معرفی نماییم که با استفاده از آن شما می توانید هر شماره ای را که می خواهید به سادگی به دست بیاورید با استفاده از نرم افزار Android 118 بانک اطلاعات ۱۱۸ به طور کامل در دستان شما خواهد بود و به سادگی می توانید شماره تلفن های مورد نظر خود را بدست بیاورید.

 

دانلود در ادامه مطلب...


APKer

برچسب ها : ,

دانلود بازی فیفا ۱۵ برای اندروید|دیتا کامل و گرافیک عالی FIFA 15

 FIFA 15 v1.0.6

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا شما هم به بازی فوتبال علاقه دارید و به دنبال یک بازی مناسب برای تلفن همراه خود می گردید که با استفاده از آن اوقات فراغت خود را پر کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بازی FIFA 15 v1.0.6 را دانلودکرده و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. زیرا می توان به جرعت گفت که این بازی بهترین بازی فوتبالی می باشد که تا کنون برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است این بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و خیره کننده می باشد به گونه ای که هرگز از انجام بازی خسته نخواهید شد. به تازگی جدیدترنی نسخه بازی فیفا توسط شرکت بزرگ باز سازی EA SPORTS ارائه شده که توانسته نظر اکثر گیمرها را به خود جلب کند، در این بازی لایسنس ۱۰۰۰۰ بازیکن بزرگ و ۵۰۰ تیم مختلف قرار گرفته تا بتواند هر چه بیشتر شما را شیفته خود کند. شما قادر هستید که از میان ۳۰ لیگ موجود در این بازی تیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و با آن به رقابت با دیگر تیم ها رفته و یا در صورت تمایل تیم مورد نظر خود را بسازید و بهترین بازیکن هایی را که می شناسید درون آن جای داده و با این تیم منتخب به زمین رفته و یا حتی در مسابقات لیگ شرکت کنید،

 

دانلود در ادامه مطلب...


APKer

برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی پرندگان عصبانی دوستان Angry Birds Friends 1.2.0

 دانلود بازی پرندگان عصبانی نسخه دوستان

بازی جدید اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود بازی جدید و جذاب پرندگان خشمگین ورژن دوستان مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز :  اندروید ۲٫۲ و بالاتر

همانگونه که شاهد بودید ، در ماه های گذشته شاهد یکی دیگر از به روز رسانی های عظیم در سری بازی های پرندگان عصبانی بودیم. این بار پرندگان عصبانی نسخه دوستان ، با ویژگی هایی جدید و جذابیت های خاص ، قصد دارد طرفداران خود را مجدداً مدت ها پای دستگاه های خود سرگرم کند. مسابقات جدید با سطوح مختلف ، هر هفته در دستگاه های شما ! بر سر جایزه های طلائی ، نقره ای و برنزی با دوستان خود به رقابت بپردازید ، می توانید دوستان خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به بازی فراخوانی کنید. ۴ قدرت جدید و جالب در هر مرحله برای شما ، جوایز روزانه و همگام سازی خودکار با بازی در اکانت فیسبوک !

در نسخه دوستان از بازی پرندگان خشمگین ، شرکت Revio قصد دارد شما و دوستان خود را به بازی فراخوانی کند ، شما می توانید در این بازی هیجان انگیز ، با دوستان خود به رقابت بپردازید. آیا در این رقابت ها برنده جوایز برنزی می شوید یا نقره ای؟ یا شاید هم طلائی ! با اتصال به اینترنت و بازی آنلاین Angry Birds Friends ، دیگر با دوستان خود می توانید اوقات فراغت خود را حتی از راه دور با یکدیگر سپری کنید. در این بازی رایگان می توانید با دوستان فیسبوکی خود به نبرد با خوک ها بپردازید و با کسب جوایز مختلف ، دست آوردهایتان را به رخ دیگران بکشید ! ویژگی آنلاین این بازی این امکان را فراهم می کند که در هر کجای دنیا که باشید ، تورنومنت جاری را از ادامه ی آن انجام دهید. امیدواریم لذت ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب...


APKer

برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی ۲۰۱۵ مسابقات رالی کارتونی Car Toon Town

بازی اندروید رالی کارتونی

اگر طرفداران دانلود بازی های ساده اندرویدی هستید پس Car Toon Town را هم به لیست بازی های نصبی خود اضافه کنید چون مطمئنا این بازی اندروید می تواند خواسته های شما را براورده کند. در اینبازی ۲۰۱۵ شما باید ماشین مورد نظر خود را از میان چندین ماشین متفاوت و مختلفی که وجود دارد انتخاب کنید و سپس وارد یک رقابت فوق العاده جالب و البته حرفه ای شوید. این بازی کارتونی در خیابان های شهر جریان دارد که همین موضوع هم می تواند دردسر ساز باشد و همین می تواند به زیباتر شدن بازی کمک کند، تصور کنید که باید در خیابان های شهر با سرعت تمام برانید و از موانعی که ممکن است ناگهانی در روبروی شما پدید آیند به بهترین شکل ممکن عبور کنید. در این بازی ساده شما با یک گیم پلی جدید روبرو خواهید شد که می تواند یک تجربه جذاب و بیاد ماندنی باشد چون با اینکه این بازی از گرافیک بالایی برخوردار نیست اما درطول بازی می تواند شهص را به خود جذب کند.این بازی جدید را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

حتما ببینید: بازی ماشین جنگی

بازی زیبای مسابقات فرمول ۱ را هم به شما پیشنهاد می کنیم

همانطور که در نام بازی ۲۰۱۵ ذکر شده است بازی به شکل کارتونی ساخته شده است و Car Toon Town دارای سبک فانتزی است اما ماشین های موجود در آن از نسخه های اصلی کپی برداری شده اند و بطور کلی در حدود چهارده ماشین کارتونی در آن وجود دارد از جمله لامبورگینی، شورولت و بوگاتی ویرون و … که همگی آن ها مشابه نسخه اصلی ساخته شده اند و تنها کاری که شما می توانید انجام دهید این است که رنگ ماشین ها را تغییر دهید، البته لازم به ذکر است که تمامی رنگ ها و همچنین برخی از ماشین ها در ابتدا آزاد نیستند و برای استفاده از آن ها باید امتیاز و سکه های بیشتری را جمع آوری کنید تا توان خریدتان افزایش پیدا کند. این بازی کم حجم و جالب به تمام کسانی که دوست دارند اوقات فراغت خود را به بهترین شکل بگذارنند پیشنهاد می شود چون وقتی بازی شروع می شود به اندازه ای جالب جریان پیدا می کند که گذشت زمان را احساس نخواهید کرد درضمن Car Toon Town با تمامی اندازه های صفحه نمایش گوشی های موبایل و تبلت ها سازگاری کامل دارد.

دانلود در ادامه مطلب...

 


APKer

دانلود بازی کانتر استریک ۱٫۶ برای اندروید Counter Strike 1.6 v3.586

حتما تا به حال نام بازی کانتر را شنیده اید.این بازی کانتر استریک ۱٫۶ را برای اندروید دانلود کنید تا در گوشی اندرویدی نیز لذت این بازی را تجربه کنید.

همیشه بازی های اکشن داری محبوبیت زیادی می باشند. البته باید گفت از زمانی که گوشی های هوشمند به صورت کاملا همه گیر در آمده اند بازی های اکشنی که برای این تلفن های همراه ساخته شده اند اکثرا دارای کیفیت پایینی بوده البته ممکن است که خیلی از این بازی ها با گرافیک سه بعدی و فول اچ دی روانه بازار شده باشند اما گیم پلی آن ها بصورتی نبوده که کاربران را راضی نگه دارد. به همین علت ما برای شما عزیزا امروز یک بازی زیبا آماده کرده ایم که احتمالا همه با نام آن آشنا هستید، بازی اکشن و هیجان انگیز Counter Strike که همشیه دارای طرفداران خاص خود بوده و است.

بازی Counter Strike 1.6 v3.586

 

دانلود در ادامه مطلب...


APKer

برچسب ها : ,
.